Itt a Nyár, itt van újra

 2012.07.12. 01:10

2 ok miatt nyilvánvaló.

1.

El akartam menni a mosdóba. (Ami vicces, mert minden női török wc elromlott -igen egy lyukat is el lehet rontani ha kitartóan vandálkodsz, és így kerestem egy mozgáskorlátozottaknak fenntartott mosdót, átmeneti megoldásként. Ez 3 hete történt. Azóta kitartóan próbálok visszatérni a női részlegre, de mindig ugyanaz a kézzel írt A4-es irat fogad. A jó munkához idő kell, na.)

És a nagy felismerés akkor következett be, amikor kinyitottam volna egy ajtót. Rángattam, nyomtam, húztam, de nem engedett. Szerencsére üvegből volt, így 2 perc után sikerült rájönnöm, hogy a másik oldalát egy marha nagy lakat tartja. 

Oké, mondhatnátok, hogy ez csak EGY ajtó, néhány részlegét lezárják az egyetemnek még nem a világ vége. MEg amúgy is miért jelentené ez a nyarat. De ez az ajtó nem csak egy közönséges, mezei üvegajtó volt. Ez ugyanis az ajtó amit ha átlépsz egy csodás, emberekkel, frapékkal, fredocinokkkal, és pitákkal mindig zsúfolt külön világba csöppensz. A Cafeteriába. Ami más mint a magyar kávézó, szóval nem fordítom le. És ha már ezt is elhagyták a görögök, akkor ez azt jelenti, hogy mindenki katapultált ebből a 40 fokra hevült betonrengetegből hogy a tengerparton feküdve kortyolgathassák kedvenc frappéjukat. Nyári üzemmód on.

Amúgy itt jegyezném meg, hogy mennyire hangulatos volt az egyik fő csarnokon (ahol máskor a politikai pártok standjai vannak felállítva) átvágni, úgy hogy csend volt. Középen egy nagy kutya heverészett, szélen pedig verebek röpködtek. 

Azért visszafele jövet a mosdóból eszembe jutott a Ragyogás. Tudjátok, általában nyüzsgő hely, amit egy teljes évszakra magára hagynak. És csak valami bolondot zsuppolnak bele, hogy aztán azzal jól elszórakozhassanak a  csúnya gonosz szellemek. De aztán úgy döntöttem, hogy ilyen ocsmány egy helyen, mint amilyen állapotban ez az egyetem van még a szellemek sem akarnának megtelepedni, szóval megnyugodtam.

2.

Hazafele sétálva orosz turistákat láttam kóvályogni az Arisztotelész téren. Cukin pirosra sülten. Apuka kezében térkép, anyuka a gyerekek után kiabál (kábé valami olyasmit, hogy nagyon gyorsan jöjjetek vissza a járdára az útról (hah, kis naiv, kedden engem majdnem a járdán gázolt el egy motoros - mert az úton motorozni túl mainstream) ) mindezt teszik délután 3kor, amikor éppeszű görög nem mozdul meg (szó szerint). 

Láthatjátok, végleg bizonyítást nyert, hogy nyár van. Mármint ha a napról napra olcsóbb gyümölcsből és a leizzadsz éjszaka, mert átkozottul meleg van, de kitakarózni nem fogsz ha megpusztulsz sem, mert a szobádban tartózkodó 84 szúnyog már előző éjszaka túladagolást kapott a véredből, és nem akarod őket egy másnapi dózissal megbetegíteni-ből nem sikerült volna levágni ezt a szépségesen fájdalmasan nyilvánvaló tényt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://halera.blog.hu/api/trackback/id/tr554646823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása