Első

 2012.06.07. 23:29

  Ma volt az első alkalom, hogy egyedül mentem az egyetemre és jöttem is vissza onnan. és épségben, nagyobb lelki megrázkódtatások nélkül sikerült! zseniális vagyok, na - a képbe kicsit belerondít, hogy felületes szemlélő azt mondaná, hogy hazafele jövet eltévedtem, és bolyongtam egy órán keresztül, amíg megtaláltam a buszmegállómat, de persze, az érett személyiségű emberek pontosan tudják, hogy igazából a tudatalattim által megtervezett módon fedeztem fel Thessalonikit, csodáltam meg az átlag turista számára nem nyilvánvaló szépségeit.

Menza. ebéd. valami sodort húsos, rizses dolog. 10 centi hosszú, barna. igyekeztem az ízre koncentrálni, és nem asszociálni semmire. és ekkor elkövettem egy hibát: hogyan hívják? válasz: szudzukaki. na, igazából mégsem voltam annyira éhes, nagyon meleg volt, meg minden.

délután bejöttek az irodába az elődeink, hogy beszélgessünk egyet, áramoljon az információ a generációk között, meg persze ez is egy indok volt a frappé ivásra, és semmitevésre, szóval, értitek duplán nyertes helyzet. képzeljétek az egyikük éppen azt szervezi, hogy létrehozza Albániában is az egyetemisták által működtetett nemzetközi szervezetünket. menő, mi. Tök izgalmas dolgokat mesélt, és azt mondta, hogy biztonságos, meg minden. Egészen kedvet kaptam hozzá, hogy Görögország után én is csatlakozzak hozzájuk.

Csak vicceltem.

tényleg :)

amúgy nehéz megszabadulni a magyaroktól. már oroszországban is éreztem, hogy egyszerűen nem tudok egyedül maradni, de itt ez még jobban igaz. ahol lakom, ott az anyukával magyarul beszélgetek, és hétvégén a végh júlia féle szakácskönyvből fog főzni. nincs olyan görög, aki ne ismerné a ba**eg és a pálinka szót. ismerik a szimplát! őrület.

bazz. le akartam írni, hogy ma volt az első napom, hogy nulla eurót költöttem, de rájöttem, hogy vettem buszjegyet. papapapa.

ja , még egy tény. 2 számra vagyok rákattintva. mindkettő erősen a fiatalabb korosztálynak ajánlott. az egyik az a nemzeti szintű vezetőink bemutatkozó táncának a zenéje. https://www.youtube.com/watch?v=eQWG8BVeryU&ob=av2n a másik pedig coldplay, és ennek az a története, hogy a youtube hirdette, én meg rákattintottam. megható. https://www.youtube.com/watch?v=1Uw6ZkbsAH8&ob=av3e .

Kedves future Én, ha egyszer majd hallgatod őket és mélyen elítéled a 2012 június 8-ai éned zenei ízlését, ne tedd. számos feelgood percet okoztak neked ezek a zenei producerek sokasága által konzervkommerszre csiszolt melódiák.

A bejegyzés trackback címe:

https://halera.blog.hu/api/trackback/id/tr544572684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása