Péntek esti láz

 2012.07.01. 00:28

Találd meg a piaci rést. Aztán törj be, és racionális 21. századi harcos módjára szipolyozz ki annyi pénzt, amennyit csak tudsz belőle. Persze úgy, hogy legyél közben fenntartható, meg etikus, mert az jó -meg mégsem esik annyira jól, hogy mindenkit kihasználó idiótákként festik le a kedves közgazdászokat minden művészi alkotásban.

Valami ilyesmit tanítanak ennél kicsit bonyolultabban a Fővám tér 8 szép épületének falai között. Tegnap este végre gyakorlati hasznát vettem neki. 

Az egész ott kezdődött, hogy kaptunk egy fülest, hogy hol lesz az utolsó nagyobb buli, mielőtt teljesen kiürül a város a nyár miatt. Ott a helyünk, ugye. Ami egy egyszerű elhatározás, de utána jön A probléma. Mit vegyünk fel? Bár a problémát jelentősen egyszerűsíti a gardróbom szerény mérete, de még így is. Szóval a hogyan öltözzünk fel bulira kérdést a lányok itt (is ugyanúgy, mint ahogy bárhol másutt) a rövid szoknya, alacsony felső kombó párossal oldják meg. Ami nem baj, nem vagyok apáca, általában én is úgy szoktam. De tegnap este, valami megérzés jött. És a fekete minit egy fehér maxira cseréltem..Aztán ha már lúd, legyen kövér alapon - ha már különbözök az itteni lányoktól, akkor különbözzek nagyon, döntöttem el. Hajat kiegyenesíteni, nude smink, stb... Kábé teljesen az ellentetje voltam mindenkinek. Ami vicces volt és valahol felszabadító is, hogy nem kell a görög leányzókkal ugyanúgy kinézve "versenyezni".

És az eredmény? Annyi kávémeghívást kaptam, hogy az egész jövőheti koffein adagomat tudnám belőlük fedezni, ha...

Ha. Nem lenne Hollywood. Filmek. pfuh. Komolyan, az a baj velük, hogy ha sokat nézed őket, akkor mindenféle elvárásaid lesznek. Érzelmekről, meg szikrákról, meg dobbanásokról, nem is beszélve a gejl popzenei aláfestésről. És ezek az elvárások lekorlátoznak. Hála nekik nem tudsz mást csinálni, mint mosolyogva fejet csóválni a Papadopulosoknak. 

Ui.: ebben a buliban nem voltak görög tradicionális számok. hála az égnek. Kaptunk viszont helyette Ups I did it againt, back street boyst, abba-t, meg minden hasonló finomságot. 

A bejegyzés trackback címe:

https://halera.blog.hu/api/trackback/id/tr924621554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása